[NUUG fiksgatami] Catalyst-basert FixMyStreet nå klar og i produksjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Aug 5 09:39:10 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Arbeidet med ny versjon koordineres på #fixmystreet på
> irc.mysociety.org, der Matthew, Kagee og jeg holder til for
> tiden. :)

Her er en rask oppdatering.

Alle våre lokale endringer skal nå være integrert i Catalyst-utgaven.
Dvs. open311-endringen er fortsatt i en egen branch, men den ser ut
til å fungere fint på <URL: http://fiksgatami-dev.nuug.no/ >.  Fint om
du kan teste den og se om du finner noe rart.

Det gjenstår å oversette litt flere tekster, samt lage en plan for
migrering.  Kanskje vi skal ta det i forbindelse med at ny NUUG-server
snart er klar?  Den er montert i rack og venter nå på nettoppkobling
før vi kan installere OS og fikse det som skal fikses.

Dette trengs fortsatt.