[NUUG fiksgatami] Catalyst-basert FixMyStreet nå klar og i produksjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Aug 7 20:26:19 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Alle våre lokale endringer skal nå være integrert i Catalyst-utgaven.
> Dvs. open311-endringen er fortsatt i en egen branch, men den ser ut
> til å fungere fint på <URL: http://fiksgatami-dev.nuug.no/ >.  Fint om
> du kan teste den og se om du finner noe rart.

Fint med tilbakemelding hvis du tester?  Savner testrapporter.

> Det gjenstår å oversette litt flere tekster, samt lage en plan for
> migrering.  Kanskje vi skal ta det i forbindelse med at ny
> NUUG-server snart er klar?  Den er montert i rack og venter nå på
> nettoppkobling før vi kan installere OS og fikse det som skal
> fikses.

Har flyttet <URL: http://fiksgatami-dev.nuug.no/ > til den nye
NUUG-serveren, som nå er i hus og satt opp.  Håper det gjør at
maskinen er raskere.

Det gjenstår litt tankearbeid rundt håndtering av lagringsplass på den
nye NUUG-servere, som antagelig bør på plass før produksjonsmaskiner
flyttes til den.  Uansett ikke noe som påvirker testingen av
Catalyst-utgaven, men kan forsinke flytting av produksjonsmaskinen til
ny NUUG-server.

Jepp.