[NUUG fiksgatami] 1800 fiksede problemer (Was: Da har vi nådd 1500 fiksede problemrapporter i FiksGataMi)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Aug 8 15:00:22 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen 2011-06-29]
> Vi var på 1000 problemrapporter fikset 2011-05-09, og har nå nådd
> 1500 av 5503 registrerte problemer (bekreftede og fiksede).  Det
> skulle gi ca. 10 problemer fikset om dagen. :)

Da har vi nådd 1800 av 6001 fiksede problemer.  78% av de som har
rapportert inn har aldri rapportert noe til det offentlige før.  Jeg
er veldig fornøyd. :)

                                  Oppsummering

     * 6001 aktive problemer
     * 4599 aktive oppdateringer
     * 7143 bekreftede varsler, 17 ubekreftede
     * 8101 spørreskjema sendt - 5192 besvart (64,1%)
     * 10844 administrasjonskontakter - 10844 bekreftet, 0 ubekreftet
     * 4317 unique emails behind reports with state fixed and confirmed

   Graf over problemoppretting fordelt på status over tid

Tilstandsfordeling for problemer

     * 4201 confirmed
     * 1800 fixed
     * 22 hidden
     * 25 partial
     * 690 unconfirmed

Tilstandsfordeling for oppdateringer

     * 4599 confirmed
     * 1 hidden
     * 198 unconfirmed

Category fix rate for problems > 4 weeks old

         Kategori       Count Løst
   Oljesøl              1     100%
   Vannforsyning        20    55%
   Gatefeiing           51    47%