[NUUG fiksgatami] Løsningsraten for veisaker i i hver vegvesenregion

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Aug 8 23:52:31 CEST 2011

[Eivind Lund]
> Absolutt interessant, takk for det. Beklager radiotaushet fra min
> side. Betyr ikke at det ikke skjer noe, men ting tar (lang)
> tid. Håper å ha positive nyheter litt senere i sommer. Fortsett å
> holde meg oppdatert, setter pris på det!

Godt å høre at det er bevegelse.  Vi holder kontakten.  Her er de
siste løsingsratene for veiproblemer i regionene.  Fortsatt stor
forskjell mellom regionene.

 34.0  797 Statens vegvesen region øst (11001)
 28.5  246 Statens vegvesen region vest (11003)
 28.2  177 Statens vegvesen region sør (11002)
 23.7  371 Statens vegvesen region midt (11004)
 21.5   65 Statens vegvesen region nord (11005)

Du kan også ha glede av
Du er hjertelig velkommen som abonnonent på epostlisten vår hvis du
vil holde deg oppdatert den veien.