[NUUG fiksgatami] mapit.nuug.no oppgradert

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Aug 11 20:07:43 CEST 2011

Matthew fortalte på IRC at han hadde integrert vår area_region-branch
i mapit-kildekoden hos mySociety, så jeg testet siste versjon på
fiksgatami-dev.nuug.no og kunne konstatere at den fungerer fint.

Oppgraderte deretter mapit.nuug.no, som derned har nyeste versjon, og
identisk kildekode med den de bruker i England. :) Vi har ikke lenger
noen lokale endringer for mapit.nuug.no.

Testutgaven har noen endringer for å kunne slå opp nærmeste
postnummer, men den biten brukes ennå ikke av FiksGataMi, og er dermed
heller ikke gjort tilgjengelig på mapit.nuug.no.

Den nye versjonen har så vidt jeg kan se ingen endringer som er synlig
for brukerne av tjensten.  Endel småplukk for å fungere raskere/bedre
med nyere PostgreSQL/PostGIS, men det påvirker kun innmaten i
tjenesten.