[NUUG fiksgatami] Tips om FiksGataMi for fremvisning

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Aug 31 10:35:14 CEST 2011

Hei.  Jeg er involvert i FiksGataMi-prosjektet, og har med glede lagt
merke til dine oppdateringer i problemer rapportert i Kongsberg.  Det
gjør at jeg tenkte jeg skulle gi deg et tips om hvordan du kan se på
(kun) ikke-løste problemer i den kommunen.

Det nye Open311-baserte grensesnittet tillater mer fleksibelt søk i
problemene registrerti FiksGataMi, og ved å besøke
kan du få opp alle saker med status=open rapportert til Kongsberg (id
604) på Google Maps (eller du kan bruke annen GeoRSS-fremviser).  Det
kan gjøre det enklere for deg å følge aktuelle problemrapporter i
kommunen.  Hvis du kun vil ha saker innen for en gitt kategori kan
dette legges inn i URLen på samme vis som de andre søkeverdiene.

Se <URL: http://www.fiksgatami.no/open311 > for mer informasjon om det
nye søkegresesnittet.

Cc til fiksgatami-prosjektets epostliste.