[NUUG fiksgatami] Klage

Thor Magne Hasselø Thor.Hasselo at kristiansund.kommune.no
Fri Dec 9 15:20:53 CET 2011

Fiks-gata-mi er ikke et offisielt kontaktpunkt mot Kristiansund Kommune, denne siden er drevet av personer utenfor vår organisasjon.
Henvendelser gjennom denne siden blir ikke journalført i kommunens postsystem.

Jeg forsøker etter beste evne å besvare de henvendelser jeg får melding om gjennom Fiks-gata-mi, men akkurat denne henvendelsen kan jeg ikke se å ha mottatt noe varsel om, noe jeg selvsagt må beklage.

Når det gjelder saken denne henvendelse omfatter så er det vedtatt at Kitty Williamsens gate skal være stengt for biltrafikk etter klager fra beboere i området, så sperringene blir nok stående.

Mvh

[cid:image002.png at 01CCB686.24407A20]

Thor Magne Hasselø
Overingeniør.  Driftsleder