[NUUG fiksgatami] Oppdaterte oversettelser på fiksgatami-dev.nuug.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Dec 10 09:30:22 CET 2011

Takket være god innsats fra Anders Einar Hilden og Kevin Brubeck
Unhammer er bokmålsoversettelsen av FiksGataMi nå oppdatert, og det er
kommet på plass en nynorsk oversettelse.

Jeg har sendt begge deler videre til mySociety for inkludering i den
offisielle kildekoden, samt gjort den tilgjengelig for test på
fiksgatami-dev.nuug.no.  Hvis ingen finner problemer på
fiksgatami-dev.nuug.no i løpet av noen dager, så har jeg tenkt å
aktivisere endringen på www.fiksgatami.no.

Når det gjelder nynorsk-oversettelsen så er dette kun første steg på
veien.  Kildekoden håndterer i dag ikke fremvisning av flere språk på
samme nettsted, så vi må implementere støtte for dette før nynorske
tekster dukker opp i grensesnittet.