[NUUG fiksgatami] Arbeid for å Bergen til å bli foregangskommune

Kyrre Sørensen kyrre.sorensen at gmail.com
Tue Dec 13 07:56:23 CET 2011

Hei.

Jeg har nå sendt en formell henvendelse til Bergen kommune
for at de skal bli en foregangskommune som fullt ut utvikler
fiksgatami inn i deres systemer.

Jeg jobber nå for å unngå at de bruker mange penger, slik som Oslo, på
en ny løsning når det allerede er meldt inn mange saker til Bergen,
og de ikke har et velfungerende alternativ i denne byen.

Da jeg er med i bystyregruppen skal vi også se om vi kan gjøre saken politisk.

Kom gjerne med tips hvordan jeg kan legge press og presentere dette
som best mulig måte.

Jeg har også vært i kontakt med journalisten i Nrk, og men passer på å
ikke bytte roller i den saken.
Har også fortalt han at jeg vil jobbe for denne implementeringen, så
skal vi se om han kan lage noe om systemet i Bergen også.

mvh
Kyrre Sørensen