[NUUG fiksgatami] Ny pressemelding om variasjon i fiksingsraten i nord og sør?

Dag Asheim dag.asheim at redpill-linpro.com
Wed Dec 14 10:21:15 CET 2011

> [Petter Reinholdtsen]
>
> Ingen har kommentert så langt.  Jeg har klart første utkast til
> ferdig tekst på
>
> Fint med innspill og korreksjoner.  Planlegger å sende den ut i dag
> rundt 11:00.

Jeg synes pressemeldingen generelt ser fin ut. Ved å bytte ut en
det bli litt større variasjon i teksten. Min magefølelse sier også
mulig dette er helt feil, og min magefølelse burde fikses. :-)

En sak jeg lurer på i forhold til innholdet i pressemeldingen er
om fikse-forskjellen mellom nord og sør har å gjøre med kvaliteten
på det faktiske veivedlikeholdet eller om det har mer å gjøre med
kommunenes holdninger til saker fra fixgatami? Det er kanskje
vanskelig å vite?

--
Dag