[NUUG fiksgatami] Ny pressemelding om variasjon i fiksingsraten i nord og sør?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Dec 14 10:34:59 CET 2011

[Dag Asheim]
> Jeg synes pressemeldingen generelt ser fin ut. Ved å bytte ut en
> det bli litt større variasjon i teksten. Min magefølelse sier også
> mulig dette er helt feil, og min magefølelse burde fikses. :-)

Takk for tipset.  Har endret noen av dem, og håper det ser bedre ut.

> En sak jeg lurer på i forhold til innholdet i pressemeldingen er om
> fikse-forskjellen mellom nord og sør har å gjøre med kvaliteten på
> det faktiske veivedlikeholdet eller om det har mer å gjøre med
> kommunenes holdninger til saker fra fixgatami? Det er kanskje
> vanskelig å vite?

Jepp, jeg aner ikke hva det kommer av.  Godt mulig det har med at det
offentlige i nord ignorerer meldinger oftere enn i sør.  Så vidt jeg
vet er det i strid med god forvaltningsskikk og forvaltningsloven, så
jeg håper jo at det ikke er tilfelle.
--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen