[NUUG fiksgatami] Klart for første test av www.fiksgatami.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Feb 17 10:13:08 CET 2011

Hei.  Da er det klart for første test av fiksgatami.no.  De
kategoriene dere ba om er lagt inn, men det er problemer med de som
inneholdt særnorske bokstaver.  Jeg følger opp det problemet mot
utvikler Matthew.

Det gjenstår også en finpuss av oversettelsen, samt noen tekster lar
seg ennå ikke oversette.  Det er også noen tekster som ikke ser riktig
ut (feil i programlogikk?).  Jeg følger også opp dette.

Uansett, tjenesten er operativ på <URL: http://www.fiksgatami.no/ >,
og saker lagt inn i Alta, Ballangen og Flora skal nå gå til dere.

Det er bare å legge inn og se hvordan dere synes det fungerer.  Tar
gjerne imot forslag til bedre oversettelser/tekster.  Jeg trenger da
teksten slik den står i dag, og hva dere foreslår å skrive i stedet.

CC til epostlisten for fiksgatami-utviklerne.  Fint om kommentarer og
innspill sendes dit.  Epostlisten arkiveres offentlig på
slags meldinger som er sendt dit så langt.