[NUUG fiksgatami] Kjapp oppdatering rundt Fiksgatami

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Feb 18 13:17:07 CET 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Hei.  Her er en liten kjapp oppdatering rundt NUUGs prosjekt
> fiksgatami.

Her er en ny kjapp oppdatering.  Utviklingen har pågått de siste to
ukene, og løsningen begynner å fungere.  Budsjettet er straks brukt
opp, men jeg har godt håp om at prosjektet blir operativt innen det.

En kan teste utviklings og testutgaven på

Jeg forsøker nå å holde
<URL:http://www.nuug.no/prosjekt/fiksgatami/todo.txt> med det som
gjenstår.

Jeg tror det er på tide å starte jobbing med markedsføring/annonsering
i neste uke.  Jeg skal presentere fiksgatami under Go Open 2011, og
før den tid bør vi ha sendt ut pressemeldinger og snakket med folk som
kan være interessert i å spre informasjon om tjenesten.  Christer er
en nøkkelperson her.

Bidragsytere er svært velkomne. :)

Dette gjelder fortsatt: