[NUUG fiksgatami] Epostliste til kommuner m kommunenr

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Feb 21 10:48:50 CET 2011

[Christer Gundersen]
> Sender over epostliste til kommuner koblet mot kommunenr.  Denne ble
> hentet ut fra Kommuneforlaget idag så den skal være helt fersk.
>
> Det er noe dubletter men jeg regner med at dere kan få fjernet dette
> i eksporten.

Takk.  Jeg har sammenlignet mot vår liste, og fant 9 feil i vår liste.
Det er ellers ganske stort avvik, og jeg må innrømme at vår liste ser
ut til å ha mer korrekt og oppdatert informasjon en listen fra
Kommuneforlaget, når jeg sjekker mot kommunenes egne nettsider. :)

Uansett, godt å få fikset de feilene for Aremark, Kongsvinger, Vinje,
Grimstad, Arendal, Gjerstad, Valle, Modalen og Trondheim.