[NUUG fiksgatami] Savner oppføring i postjournal fra Leif Inge Siglen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jun 21 08:25:47 CEST 2011

Fikk akkurat denne eposten, som jeg antar er respons på mitt spørsmål
om hvorfor jeg ikke finner noe i postjournalen om
fiksgatami-meldingene.

Synes det er litt merkelig at denne eposten som ser automatisk
generert ut kommer først 2 dager senere.  Noterer meg at svaret gikk
til "envelope sender"-adressen og ikke adressen i from-feltet i
eposten.  Det betyr at svar på meldinger fra FiksGataMi vil gå til RT
og ikke til innsender. :(

----- Forwarded message from Postmottak Vindafjord <postmottak (at) vindafjord.kommune.no> -----