[NUUG fiksgatami] Hvilke kategorier skal vi bruke på fiksgatami?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Mar 1 20:14:57 CET 2011

[Cato Auestad]
> Kanskje jeg skal kaste meg på denne og komme med følgende forslag i
> stede for "Hundedritt":
> - Avføring
> - Ekskrementer
> - Etterlatenskaper
> - Møkk

Jeg tror det er like greit å fjerne kategorien, og forvente at folk
bruker 'forsøpling som kategori i stedet.

Jeg har fjernet 'Glatt vei' som kategori fra forslaget mitt, da
Brøyting og Gater/Vei kan brukes i stedet.  Har også fikset litt på
flertallsformene.  Her er nytt forslag over saker som sendes til
kommunene:

  Hull i vei
  Gater/Veier
  Gatelys
  Fortau/gangstier
  Dumpet skrot
  Forsøpling
  Parkering
  Graffiti/tagging
  Trafikkskilter
  Forlatte kjøretøy
  Trær
  Veinavn-skilter
  Trafikklys
  Park/landskap
  Ulovlige oppslag
  Buss- og togstopp
  Offentlige toaletter
  Vannforsyning
  Snøbrøyting
  Sykkelveier
  Tette avløpsrister
  Oljesøl
  Annet

For fylkene aner ikke helt hva vi skal sende, så min plan er å kun
legge inn denne kategorilista:

  Annet

Konsekvensen er at alle saker i kategorien 'Annet' blir sendt til både
kommunen og fylket.