[NUUG fiksgatami] Ny side med tips til offentlige virksomheter som mottar epost fra FiksGataMi

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Mar 2 21:47:02 CET 2011

[Christer Gundersen]
> Hei !
>
> Har i kveld laget en side med tips til offentlige virksomheter som
> mottar epost fra FiksGataMi.  Denne ligger på wikien under:
> http://wiki.nuug.no/grupper/fiksgatamitips
>
> Fint om noen leser gjennom for skrivefeil og kommer med innspill til
> endringer.

Da er den lenket inn fra <URL: http://www.fiksgatami.no/ >.  Tjenesten
er klar til å gå i produksjon og alle kontaktadresser og kategorier er
lastet inn.

Jeg fjernet setningen om at det er en utviklingssite når jeg setter
opp cronjobbene i morgen.  Saker som nå registreres på tjenesten vil
bli sendt til det offentlige når cronjobbene settes opp.