[NUUG fiksgatami] Ny side med tips til offentlige virksomheter som mottar epost fra FiksGataMi

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Mar 3 10:09:19 CET 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg fjernet setningen om at det er en utviklingssite når jeg setter
> opp cronjobbene i morgen.  Saker som nå registreres på tjenesten vil
> bli sendt til det offentlige når cronjobbene settes opp.

Da er cronjobber for å sende ut epost satt opp, og setningen om at det
er en demosite fjernet.  Vi er dermed i produksjon.  Første epost har
allerede gått til Oslo kommune. :)

Det er bare å ta <URL: http://www.fiksgatami.no/ > i bruk.  :)

Vi annonserer og sender ut pressemelding over helga, når vi har hatt
noen dager på å fjerne eventuelle rynker.

Vår pressemelding om mapit.nuug.no fikk forresten teknikere hos VG til
å ta kontakt, da de har jobbet internt med en tjeneste for å registere
hull i veien for hele Norge (og heller ikke lyktes med å få ut
kommunegrenser uten bruksbegresninger).  De er interessert i
samarbeide med oss om FiksGataMi, og jeg skal møte to stykker derfra i
dag 11:00 for å diskutere dette.  Kanskje de kan sponse
videreutvikling eller bidra med kompetanse og tid?  Mange ting jeg
gjerne skulle forbedret med dagens tjeneste, men budsjettet vi hadde
for å betale mySociety er brukt opp.