[NUUG fiksgatami] Pressemelding rettet mot IKT-pressen

Cato Auestad bleakgadfly at fsfe.org
Thu Mar 3 21:34:19 CET 2011

2011/3/3 Christer Gundersen <christer at friprog.no>:
> Hei !
>
> Har nå laget en kortere og enklere versjon av pressemeldingen som er tenkt
> sendt til lokalaviser. Har tatt vekk noen av punktene som er litt
> "tekniske".
> Har i denne korte versjonen tatt med endringsforslag fra Cato som han har
> gjort på den forrige versjonen som er tenkt på IKT-pressen.
>
> Er åpen for innspill på hvordan vi kan "flette" in navn på områder pr.
> lokalavis(her har noen gjort en jobb kjempejobb med selve lista) for å gjøre
> den enkelte pressemelding litt mer spesifikk for den enkelte avis.

> [...]

"Prosjektet er utviklet basert på fri programvare og teknologien er
utviklet i samarbeid med det Engelske prosjektet FixMyStreet
fortsetter Reinholdtsen."

Linjen ovenfor bør enten være "Prosjektet er utviklet med fri
programvare" eller "Prosjektet er basert på fri programvare". Det
passer ikke å ha begge. Jeg foreslår "Prosjektet er basert på fri
programvare og teknologien er utviklet i samarbeid med det engelske
FixMyStreet-prosjektet".

Evnt. å nevne mySociety i stedenfor. Har ikke endret dette på TitanPad
pga. det er et sitat fra Petter.

--
Cato Auestad
bleakgadfly