[NUUG fiksgatami] [rt.nuug.no #3727] FMS message: hull

Cato Auestad bleakgadfly at fsfe.org
Wed Mar 9 07:31:27 CET 2011

2011/3/9 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Cato Auestad]
>
> Når kommunen spør om slikt de gjør i denne RT-saken, ha i minne at de
> fikk en epost med avsenderadresse satt til innsender, slik at vi
> heller bør be dem fortsette kontakten direkte med sin innbygger hvis
> de trenger å vite mer om problemet.  FiksGataMi er en tjeneste for
> borgerne til å få sendt inn sin sak.  For kommunen er det som kommer
> inn epost fra en enkelt borger, og de må forholde seg til sakene som
> om de er det.
>
> Jeg mistenker at når kommunen _ikke_ svarer til de som sendte inn
> [...]

Notert, sendte nettopp et annet svar til en kommune, men skal avvente
dette for andre henvendelser videre.

Infosidene bør komme opp snarest, foreslår at vi ordner et møte enten
på IRC eller over Skype (eller forhåpentligvis et FLOSS-alternativ ;)
snarest slik at vi får begynt på sidene.

--
Cato Auestad
bleakgadfly