[NUUG fiksgatami] Skypemøtes i dag?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Mar 9 11:36:16 CET 2011

[Cato Auestad]
> Jeg kan mest sannsynlig fra 15:00 og utover.
>
> Må bare finne utav om jeg har et headset med mic eller om jeg må
> låne det.

Nettopp.  Vi kan kanskje også koordinere på IRC (#nuug på freenode).
Christer er opptatt til sent på kveld, så det blir nok bare oss to, og
mine kvelder er også svært opptatt så det er ikke sikkert jeg kan være
med etter 15:00 jeg heller.

Uansett, hvis du kan skrive et utkast på
mer informasjon i løpet av dagen, men tror det er lurt å
kvalitetssikre godt da det er konfliktmateriale vi skriver på.

Vennlig hilsen,