[NUUG fiksgatami] Akershus e-post failer

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Mar 13 09:55:46 CET 2011

[Cato Auestad]
> E-postadresse for Akershus står kun som
> postmottak at akershus-fk.no. Det ligger en ticket i RT med en rapport
> som hadde blitt sendt til den adressen og blitt bouncet tilbake til
> oss.

Det er adressen som er oppgitt på <URL: http://www.akershus.no/ >.  Er
det en defekt adresse?

> I admin-panelet står kun overnevnte e-postadresse på kategorien
> "Annet" for Akershus, ellers står alt på Nittedal. Skal det ikke
> sendes noe til Akershus-fk?

Alle fylkene har kun kategorien Annet, da jeg ikke fant noe spesifikt
å sende til fylkene.  Vi kan vurdere å sende alle veimeldingene også
til fylkene, hvis kommunene nekter å sende videre og vi ikke finner en
måte å automatisk identifisere saker som gjelder fylkes og riksveier.
Da vil fylkene få kopi av tilsvarende saker som går til alle kommunene
i fylket.