[NUUG fiksgatami] Oppdrag fra NUUG for å svare på FiksGataMi-henvendelser

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Mar 17 22:18:15 CET 2011

Hei, Kåre.

Som avtalt, her kommer en epost med detaljene rundt oppdraget.

Har klart å skaffe 10k i sponsormidler som kan brukes til å dekke
timer brukt til å besvare henvendelser til FiksGataMi-prosjektet.
Dette er rammen for timebruken og burde vare rundt en måned.  De mest
aktive i prosjektet for tiden er meg, Mari Wang, Christer Gundersen og
Cato Auestad.

Henvendelser kommer i hovedsak via
telefonsvareren til NUUG eller forwardes av meg og Christer.

Jobben består i å besvare og følge opp henvendelser som kommer inn via
NUUGs RT, <URL: http://rt.nuug.no/ > samt følge med på epostlisten
fiksgatami at nuug.no og koordinatere arbeidet på IRC (for tiden kanal
#nuug på irc.freenode.net).  På kanalen er det pere (meg) og Cato
(bleakgadfly) som kan bistå med tips om hva svarene bør inneholde.  En
del av arbeidet er å oppdatere epostadresser til kommuner og fylker
vha <URL: http://www.fiksgatami.no/admin/ >.  Jeg fikser tilgang for
deg der.

Cc til fiksgatami at nuug, som er epostlisten for prosjektet.