[NUUG fiksgatami] fiksgatami-dev.nuug.no/import støtter ikke norske tegn som æøå

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Mar 19 20:50:46 CET 2011

[Ørjan Vøllestad]
> Det virker som de rapportene jeg laster opp med android app ikke
> støtter skandinaviske tegn. Det ser bra ut på telefonen, men når de
> kommer fram til http://fiksgatami-dev.nuug.no
> <http://fiksgatami-dev.nuug.no/import> mangler æøå.

Hva slags tegnsett bruker du?  Målet er at UTF-8 skal fungere.  Bruker
du noe annet?

> Er dette noe som vil fungere på det fiksgatami.no eller er det dårlig støtte
> i import api-et?

De skal være like.

Det kan være en ide å stikke innom IRC, #nuug på irc.freenode.net, for
å koordinere Android-arbeidet med Kagee som også ser på samme ting.
Fikk beskjed om at han var i gang i dag. :)

Vennlig hilsen,