[NUUG fiksgatami] Sak 2086350: Hvordan integrerer norge.no med Bergens feilrapporteringssystem?

Kjørlaug Rune rune.kjorlaug at difi.no
Thu Mar 31 14:31:30 CEST 2011

Hei

Kopilista har forsvunne på vegen fram til meg, men eg reknar med at Petter kan sende vidare.

Så langt eg har fått sjekka det ut, så nyttar Bergen kommune det som me kallar "meldingsboks" funksjonen som er ein del av minside.no/norge.no applikasjonane, men berre til formidling av meldingar ut frå kommunen til borgar. Ein del av meldinga inneheld ei lenke til eit eksternt system som Bergen kommune har for å handtere tovegs-kommunikasjon (eller tilbakemelding frå borgar tilbake til kommunen). Diverre så er dette systemet utanfor vår kontroll, så du må nok henvende deg til Bergen kommune direkte for informasjon om dette grensesnittet...

Mvh

Rune Kjørlaug
Difi