[NUUG fiksgatami] Presentere FiksGataMi for NUUG 10. mai

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun May 1 07:19:03 CEST 2011

[Anders Einar Hilden]
> Jeg har dessverre ikke mulighet til å være noe som helst sted den
> 10.  mai - det kan hende Ørjan har. Ellers burde det ta maks 10
> minutter å kopiere inn SDK'en og installere applikasjonen på
> emulatoren for en presentasjon.

Gitt min erfaring med demonstrasjoner under presentasjoner (Murphy
slår nesten alltid til), så overlater jeg dette til noen som kan det
fra før, og nøyer meg med å prate om at Android-appen finnes.  Hvis
Ørjan blir med er jeg med på å kjøre demo, men tar ikke sjansen på å
tro at jeg rekker å lære meg nok til å gjøre det selv.

Aner dessuten ikke hvilken vilkår en må godta for å få tak i SDK-en,
og gidder ikke lese dem før jeg må.  Godtar aldri vilkår jeg ikke har
lest.

Uansett takk for innspill.  Tar dem med når jeg nå starter på
lysarkene, som i første omgang dukker opp på

Vennlig hilsen,
--
Petter reinholdtsen