[NUUG fiksgatami] Alle kommuner bør få ny kategori gatefeiing

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon May 2 18:38:58 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Det kan enten gjøres manuelt ved å gå inn i admin-grensesnittet,
> eller noen må skripte det inn automatisk.  Jeg frykter at jeg ikke
> rekker å skrive scriptet selv.

Jeg fant ut at dette enklest kunne gjøres direkte i SQL, og har gjort
endringen for alle kommuner og vegvesenet.

Brukte varianter av denne:

INSERT INTO contacts (area_id, category, email, confirmed, editor,
  whenedited, deleted, note) SELECT area_id, 'Gatefeiing', email,
  confirmed, 'pere', now(), 'f', '' from contacts where category =
  'Parkering';