[NUUG fiksgatami] Bidra til kvalitetssikring rundt donasjon av kartdata fra kommune?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri May 6 12:30:01 CEST 2011

Hei.  Vi i NUUG og FiksGataMi har noen kommuner som er interessert i å
bidra til en bedre tjeneste, og donere kartdata til OpenStreetmap slik
at FiksGataMi får bedre kart og blir mer treffsikker.

Jeg har så langt hørt med OpenStreetmap-miljøet,
se <URL: http://lists.nuug.no/pipermail/kart/2011-May/002586.html >,
om hva som formelt trengs for å få dette til, men tenkte jeg skulle
høre om dere i Oslo Open Data Forum kanskje hadde kompetanse i
nettverket til å bidra til å kvalitetssikre prosessen.

Har dere noe å bidra med her?

Jeg forsøkte å ringe deg litt tidligere i dag, men fikk ikke kontakt.
Vil forsøke igjen.

Foreningen NUUG