[NUUG fiksgatami] Bidra til kvalitetssikring rundt donasjon av kartdata fra kommune?

Svein-Magnus Sørensen sveins at tihlde.org
Fri May 6 12:47:44 CEST 2011

Hei!
For meg ser det ut som dette egentlig er advokatmat, og dermed ikke noe som
jeg lett kan gi noe enkelt svar på.
Du er velkommen til å sende en melding til mailinglisten vår
(osloopendata-list at meetup.com) for å høre om noen av våre andre medlemmer
har noe kompetanse på dette som de har lyst å bidra med.

Ellers vil jeg anbefale å kontakte Torgeir Waterhouse i IKT Norge, han kan
nok bistå atskillig bedre enn meg selv :-)

mvh.
Svein-Magnus Sørensen

+47 913 04 810  ~  sveins at tihlde.org  ~  http://twitter.com/sveinmagnus
Organisator av Oslo Open Data Forum  ~  http://meetup.com/osloopendata/