[NUUG fiksgatami] Se over perl-koden for Open311-APIet?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun May 8 22:23:21 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg har som tidligere nevnt skrevet første utkast til implementasjon
> av søkedelen av Open311, slik at en forholdsvis fleksibelt kan hente
> ut informasjon fra FiksGataMi maskinelt.  Planlegger å presentere
> dette på tirsdagens NUUG-foredrag.  Før jeg setter det i produksjon
> skulle jeg gjerne hatt noen som tittet over koden og sjekket at jeg
> ikke har glemt noe sikkerhetsrelatert.  Noen frivillige?

Salve tittet, og fant endel svakheter men ingen åpenbare
sikkerhetsproblemer.  At et ekstra par øyne har tittet på koden gjorde
at jeg nå tør aktivisere de i produksjon.

For å teste open311-APIet mot produksjonsdatabasen, besøk

APIet er fortsatt under utvikling, så en må basere seg på at det vil
endre seg.

Tar gjerne imot flere som sjekker koden. :)