[NUUG fiksgatami] Tromsø Kommune ignorerer henvendelser

Åsmund Grammeltvedt asmundg at big-oil.org
Fri Nov 4 09:09:53 CET 2011

Hei.

Jfr. de siste dagers diskusjon om forvaltningsloven og venner fikk jeg dette
svaret fra Tromsø Kommune når jeg etterspurte svar på henvendelsen min.

Det høres ut som de har en policy på å stille droppe alle henvendelser som
sendes inn ved hjelp av fiksgatami.

Jeg har forsåvidt fått med meg at de oppfordret folk til å heller bruke deres
egen tjeneste, gatami, men det virker litt drøyt å bare ignorere henvendelser
fordi di er sendt inn via en tjeneste de ikke liker.

--
Åsmund Grammeltvedt