[NUUG fiksgatami] Tromsø Kommune ignorerer henvendelser

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Nov 10 11:22:55 CET 2011

[Åsmund Grammeltvedt]
> Finnes det noen hensiktsmessig måte å få ut kopier av eposter send fra
> FiksGataMi?

Vi har ikke lagret dem på vår ende, men kan generere eksempler ved behov.

> Jeg vil gjerne ha litt dokumentasjon samt eksempel på hvordan
> epostene ser ut.

Et eksempel finner du på
<URL:http://wiki.nuug.no/grupper/fiksgatami/tips>.  Det er nesten slik
dagens epost ser ut, uten det siste tillegget der vi legger ved navnet
på nærmeste vei og om vi tror vegvesenet er operatør for veien eller
ikke.  Det som mangler er neppe relevant for ditt behov, så du kan
bruke det eksemplet håper jeg.
--
Vennlig hilsen