[NUUG fiksgatami] Fwd: [rt.nuug.no #5393] FMS message: Kontakt ved feil på gatelys iBærum kommune

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Nov 23 11:58:22 CET 2011

[Christer Gundersen]
> hei folkens,
>
> Burde vi legge opp til at vi legger opp en epostadresse til Havslund
> for de kommunene som som sier ifra at de ønsker at denne typen feil
> skal sendes til Havslund?

Det kan vi gjøre, eller vi kan ta i bruk dekningsområdet til Hafslund,
<URL:http://mapit.nuug.no/area/12002.html>, og sende inn alle
gatelysmeldinger til Hafslund som egen aktør på lik linje med
vegvesen, fylker og kommuner.  Vi kan enten bruke epost eller Open311.
Men så langt har jeg ikke sett noen epost å bruke, og ingen har meldt
seg til å finansiere integrasjon mot webskjemaet til Hafslund, så det
er ikke blitt gjort.

Dekningsområdet for Hafslund laget jeg basert på listen over kommuner
listet opp på Hafslunds hjemmeside, hvis jeg husker det korrekt.
--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen