[NUUG fiksgatami] Hvem har fått de 200 siste fiksgatami-rapportene?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Oct 5 20:23:13 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg ble nysgjerring, og kom på at jeg enkelt kunne bruke
> Open311-grensesnittet til å hente ut hvor de 200 siste rapportene som
> er sendt inn via FiksGataMi.

Her er de 68 mottakerne av de 200 siste rapporter:

     60 Statens vegvesen region øst
     44 Statens vegvesen region midt
     26 Statens vegvesen region sør
     24 Trondheim
     23 Statens vegvesen region vest
     22 Oslo
     18 Tromsø
     15 Statens vegvesen region nord
     14 Bærum
     11 Kongsberg
     11 Bergen
      7 Sandnes
      6 Stjørdal
      6 Skedsmo
      6 Levanger
      5 Stavanger
      5 Hamar
      5 Fredrikstad
      3 Tønsberg
      3 Rogaland
      3 Nord-Aurdal
      3 Namsos
      2 Ullensaker
      2 Sør-Trøndelag
      2 Stord
      2 Skien
      2 Moss
      2 Meldal
      2 Mandal
      2 Larvik
      2 Kristiansund
      2 Grue
      2 Drangedal
      2 Askøy
      2 Akershus
      1 Vågan
      1 Voss
      1 Vikna
      1 Verdal
      1 Tynset
      1 Troms
      1 Telemark
      1 Sørum
      1 Sunndal
      1 Ski
      1 Sirdal
      1 Røros
      1 Nøtterøy
      1 Nord-Trøndelag
      1 Nittedal
      1 Nesodden
      1 Melhus
      1 Lørenskog
      1 Lyngdal
      1 Kristiansand
      1 Klepp
      1 Hægebostad
      1 Hurum
      1 Holtålen
      1 Hedmark
      1 Harstad
      1 Hareid
      1 Hadsel
      1 Gjøvik
      1 Gjerdrum
      1 Flekkefjord
      1 Dyrøy
      1 Asker

Hadde vært hyggelig om noen av de som mottar mange hadde vært
interessert i et samarbeid om API-basert levering slik at de slipper så
mye epost.  Open311-levering er nesten ferdig fra mySocietys hånd, og
jeg har veldig lyst til å finne noen her i Norge som vil ta det i
bruk. :)