[NUUG fiksgatami] Fwd: Your FixMyStreet.com account details

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Sep 12 13:58:45 CEST 2011

[Ørjan Vøllestad]
> Noe feil skjemme med registrering av bruker på fiksgatami etter
> oppdatering.  Jeg registrerte meg og klikte på lenken i e-posten jeg
> fikk for å bekrefte.

Jepp, har vært noe krøll der.

Problemet er at Varnish har vært satt opp til å mellomlagre sider med
cookies, noe som gjør at innloggede brukeres sider har vært delt ut
til andre enn brukeren som var logget inn, og har ført til at
problemer og oppdateringer er blitt kreditert feil bruker, samt at
endel brukere har byttet navn i brukerdatabasen (har skjedd meg flere
ganger).

Vi diskuterer løsning på IRC (#fixmystreet - irc.mysociety.org).  Ditt
problem kommer antagelig av at jeg fjernet alle rader i
sessjons-tabellen for å forsøke å rydde opp i kaoset.

Cc til fiksgatami at nuug.no slik at alle i prosjektet kjenner status.