[NUUG fiksgatami] (fwd) [rt.nuug.no #5021] FMS message: Unødige meldinger

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Sep 14 17:39:13 CEST 2011

I dag fikk vi denne tilbakemeldingen fra om en fiksgatami-rapport:

----- Forwarded message from Lise Olsen via RT <fiksgatami at rt.nuug.no> -----

Date: Wed, 14 Sep 2011 13:14:05 +0000
From: Lise Olsen via RT <fiksgatami at rt.nuug.no>
To: undisclosed-recipients: ;
Subject: [rt.nuug.no #5021] FMS message: Unødige meldinger

Wed Sep 14 13:14:04 2011: Request 5021 was acted upon.
Transaction: Ticket created by bydrift.vegdrift at trondheim.kommune.no
       Queue: fiksgatami
     Subject: FMS message: Unødige meldinger
       Owner: Nobody
  Requestors: bydrift.vegdrift at trondheim.kommune.no
 Ticket <URL: https://rt.nuug.no:443/Ticket/Display.html?id=5021 >

     Hei. Som mottaker av epost generert av fiksgatami ønsker jeg å
     påpeke at slike meldinger vil ikke bli behandlet hos oss.
     Dersom trondheim bydrift fortsatt skal motta e-post fra dere,
     må vi kunne forvente at meldinger er av en viss opplysende
     karakter. Hvis vi skal kunne hjelpe, må vi ha beskjed om det er
     hull i forbindelse med anleggsarbeid eller om det er som følge
     av slitasje. Hvis dere fortsatt ønsker å sende oss mail, må
     dere kvalitetssikre det som sendes ut.

     [ Complaint about report 7790 -
     http://www.fiksgatami.no/report/7790 -
     http://www.fiksgatami.no/admin/report_edit/7790 ]

     [ Sent by contact.cgi on www.fiksgatami.no. IP address
     195.88.54.6 ( forwarded from 153.110.182.3, 153.110.182.3 ) ]

----- End forwarded message -----

Jeg er litt usikker på hvordan slikt bør besvares.  Noen som har
innspill?