[NUUG fiksgatami] Fwd: Mitt Nabolag

Lars-Andreas Kvisle lars at kvisle.no
Sun Jun 10 13:28:52 CEST 2012

---------- Forwarded message ----------
From: Lars-Andreas Kvisle
Date: 2012/6/4
Subject: Mitt Nabolag
To: postmottak at lorenskog.kommune.no

Hei,

Det er prisverdig at dere lanserer denne tjenesten. Jeg har nettopp
meldt en sak med referansenummer MW-368. Samtidig må jeg si jeg undres
over at dere ikke heller promoterer Fiks Gata Mi? Jeg kan på en
enklere måte - på stedet, med bilder og gps-kordinater - gi dere en
mer presis beskrivelse med Fiks gata mi enn jeg kan gjøre med
MittNabolag. Hvilke vurderinger ligger til grunn for at dere har valgt
å investere i en løsning som etter min vurdering er mindre god enn en
allerede eksisterende og gratis løsning?

Jeg bør nevne at jeg har brukt Fiks gata mi i Lørenskog to ganger
tidligere og responsen har vært utmerket, men på saken jeg har meldt
inn via MittNabolag nå har dere ikke respondert etter at jeg meldte
saken via Fiks gata mi. Jeg henviser til saken som et supplement til
MittNabolag-meldingen: http://www.fiksgatami.no/report/11299

--
Vennlig hilsen,

Lars-Andreas Kvisle