[NUUG fiksgatami] Burde FiksGataMi hatt wikipedia-side?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Mar 6 20:43:53 CET 2012

[Ørjan Vøllestad]
> Forsøkte å opprettet siden, men den ble slettet etter 10 minutter
> med årsak: "Ikke relevant for Wikipedia"

Takk for forsøket.

Jeg har aldri helt forstått hva som ligger til grunn for hva Wikipedia
mener er verdt å omtale.

fjerning, men ble åpenbart funnet akseptabel etter flere referanser
til nyhetsartikler og mer tekst ble lagt inn.

Det er mye omtale lenket opp på <URL:http://www.nuug.no/imedia.shtml>
hvis det er slikt som trengs.  Mistenker dog at det som trengs er noen
som er en av de kule Wikipedia-gutta gjør jobben. :/