[NUUG fiksgatami] Burde FiksGataMi hatt wikipedia-side?

Kyrre Sørensen kyrre.sorensen at gmail.com
Wed Mar 7 21:11:14 CET 2012

Da har jeg gjort et nytt forsøk.
Fint om noen kan bidra med bilder (vet ikke helt rettigheter på det), og annet.

http://no.wikipedia.org/wiki/FiksGataMi

Også når vi snakker om å reklamere for siden, så hadde det vært fint
om vi kunne hatt en dele mekanisme som her:
http://www.fixmystreet.ca/reports/630
og en artig side som her:
http://www.fixmystreet.com/fun

Kyrre Sørensen