[NUUG fiksgatami] Anbefale OpenStreetbug i stedet for MapDust på FiksGataMi?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Nov 23 15:38:46 CET 2012

I dagens utgave av <URL:http://www.fiksgatami.no/faq> henviser vi til
MapDust[1] for å rapportere om feil i kartet.  Jeg ser dog av gårdagens
nyhetsbrev fra OpenStreetmap-miljøet følgende oppføring:

 * A first prototype integration of OpenStreetBugs[2] on the Main OSM
   page has been accomplished. You can follow the discussion here[3].

Wikisidenes innhold for meg til å undres på om FiksGataMi kanskje burde
henvise til OpenStreetBugs i stedet?  Noen som har brukt begge og har
erfaringer med hvilke som er enkle å bruke og hvilke som blir fulgt opp?

 1 <URL: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/MapDust >
 2 <URL: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenStreetBugs >
 3 <URL: http://lists.openstreetmap.org/pipermail/osmf-talk/2012-November/001908.html >