[NUUG fiksgatami] Vil du bidra med å svare på henvendelser til fiksgatami?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Sep 11 14:46:40 CEST 2012

Det trengs frivillige til å svare på henvendelser fra brukere og andre.
Noen av dere som har tid og lyst?

Det er i dag 276 henvendelser på rt.nuug.no som burde vært håndtert.
Mange av dem er "jeg er på ferie"-meldinger, mens mange andre er
henvendelser fra folk som ikke har forstått forskjellen mellom å sende
epost til oss og å oppdatere en sak på fiksgatami.  Andre igjen er
vanskeligere å håndtere, men vi klarer ikke en gang ta unna de to første
kategoriene, og derfor spør jeg her om hjelp.

En del er mer morsomme, som kommuner som lurer på hvordan de kan få et
bedre kart, eller journalister som vil skrive om fiksgatami, og der
trengs det også hjelp, men først må vi få det totale antallet ned på et
håndterbart nivå. :)