[NUUG fiksgatami] Vil du bidra med å svare på henvendelser fra fiksgatami?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Sep 12 07:04:36 CEST 2012

[Johnny Solbu]
> Jeg regmer med at det inkluderer alle automatisk genererte mailer om
> at "henvendelsen er mottatt av postmottaket"-typen?

Sannsynligvis, men ikke nødvendigvis.  Hvis vi allerede har en sak om
at vi bør forsøke å få dem til å sende sine autosvar til innbyggeren
og ikke til oss, så kan de avvises.  Hvis ikke bør endel av dem samles
i en sak som handler om dette.  Se
Karmøy.

PS: Veldig bra å se at totalantallet uløste saker nå er nede i 188,
  takket være deg. :)