[NUUG fiksgatami] Utvikler du FiksGataMi-app for Android?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Apr 9 09:20:09 CEST 2013

Videresendte din epost til fiksgatami at nuug, slik at alle i prosjektet
vet status her.  Svar under dine sitater.

[André Lindhjem]
> Hei Petter!
>
> Ja, jeg har nok forket prosjektet på Github og har tuklet litt med
> det.  Beklager hvis det har skapt problemer.
>
> Finnes det noen retningslinjer eller en "trygg" måte å teste dette
> på?  Veldig merkelig at antallet er så stort.

Det er lurt å komme på IRC, #nuug på irc.freenode.net når en starter
utvikling, for å diskutere med oss som driver tjenesten. :)

Hva var det du forsøkte å gjøre?  Loggene tyder på at du forsøker å
finne ut hvilke kategorier som gjelder.  Det er det API for under
/open311/.