[NUUG fiksgatami] Utvikler du FiksGataMi-app for Android?

André Lindhjem belgarat at sdf.lonestar.org
Tue Apr 9 10:01:44 CEST 2013

2013/4/9 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>

> Hva var det du forsøkte å gjøre?  Loggene tyder på at du forsøker å
> finne ut hvilke kategorier som gjelder.  Det er det API for under
> /open311/.

Det er jo applikasjonen som forsøker å hente disse. Jeg har satt opp
startet prosjektet. Selve kallene som går mot fiksgatami har jeg ikke
endret på.

Noe av det jeg ser på er:
- Implementerer kart for valg/korrigering av posisjon.
- Mulighet for å hente bilde fra galleriet på telefonen.
- Muligens endre noe rundt henting av posisjon (GPS/GPS-tagget
bilde/posisjon fra kart).

Hvis problemet er at antallet kall er for stort, så mistenker jeg at noen
endringer rundt hvordan vi finner posisjonen fører til at den kalles for
ofte. Legger inn en logglinje her så ser jeg evt. det når jeg starter
prosjektet igjen.

--
mvh.
André Lindhjem