[NUUG fiksgatami] Gladhistorie fra Harstad om Fiksgatami

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Oct 29 20:06:49 CET 2013

Sjekk gladhistorien på <URL: http://www.side3.no/article3703197.ece >.
To små sitat:

[...]
  - Jeg kontaktet vegvesenet gjennom nettstedet fiksgatami.no. Det
    gikk ikke lang tid for at de justerte opp igjen, og det er jeg
    glad for. Nå flyter trafikken mye bedre gjennom krysset, sier han.
[...]
  Dette er et bevis på at kommunikasjonen mellom nettstedet
  fiksgatami.no, brukerne, og Statens vegvesen fungerer.

  - Helt klart. Vi får tilsendt beskjedene som kommer til dette
    nettstedet, og da forsøker vi å få gjort så mye som mulig med
    ønsket fra bilistene, sier [Statens vegvesens Per Egil] Iversen.

Veldig hyggelig å lese. :)