[NUUG fiksgatami] Innlegg i Asker og Bærum Budstikke 11. desember

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Dec 11 23:21:16 CET 2014

[Frank Roland]
> Hei Petter,

Hei.  Sender denne også videre til prosjektlista, der de som laget
android-app-en kan lese om problemet.  Du kan enten melde deg på lista
eller følge med på
etter svar.

> her er feilmeldingen jeg får i appen:
>
> Feil ved opplasting. Beklager det skjedde en feil under opplasting. kanskje
> du er uten nettverkstilgang? Vennligst prøv igjen senere.
> Exception:/storage/emulated/0/FMS_photo.jpg: open failed: EACCESS
> (Permission denied)
>
> Feilmeldingen kommer uansett om jeg kjører m trådløst eller
> mobilnett..

Kan det være at bildet er for stort?  Det er en størrelsesbegresning på
bildeopplasting.  Husker ikke hva grensen er, tror det var 4 eller 16
MiB.