[NUUG fiksgatami] Snakke med mySociety om Fiksgatami-erfaringer

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Mar 3 11:52:42 CET 2015

Hei.  Tom Steinberg hos mySociety tok kontakt med meg på IRC og lurte på
om han en gang de neste to ukene kunne snakke med oss bak FiksGataMi om
løsningen og hvorfor vi tror den har lykkes.  Jeg håper i hvert fall
Christer, Jonny, Marius og meg selv kan finne et tidspunkt som passer,
da vi mellom oss bør ha nok peiling om status til å kunne fortelle
status.  Han vil gjerne lære fra oss slik at andre kan få vite hva som
er den hemmelige suksessingrediensen. :)

Vil dere være med?  Når passer det ikke?

Jeg foreslo mumble på nuugs tjener som telefoniløsning, fungerer det for
alle dere?