[NUUG fiksgatami] Snakke med mySociety om Fiksgatami-erfaringer

Johnny A. Solbu johnny at solbu.net
Mon Mar 9 00:10:13 CET 2015

On Tuesday 3. March 2015 11.52, Petter Reinholdtsen wrote:
> Vil dere være med?

Jeg kan bli med under forutsetning av at det foregår på norsk. Jeg er ikke flink nok i muntlig engelsk til at jeg kan bli med på telefonkonferanser om jeg ikke kan snakke norsk.

> Når passer det ikke?

Det passer ikke på tirsdag.

> Jeg foreslo mumble på nuugs tjener som telefoniløsning, fungerer det for
> alle dere?

Hos meg er det bare mumble som fungerer for slikt formål.

--
Johnny A. Solbu
web site,   http://www.solbu.net