[NUUG fiksgatami] Vestby kommune og Fiks Gata Mi

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Sep 30 15:45:54 CEST 2015

Hei Thomas,

Takk for praten om fiksgatami.

Jeg har undersøkte litt rundt app til siden, den android klienten vi
hadde. Jeg så den fortsatt var lenket til fra forsiden til
fiksgatami.no, men det holder vi på å rette opp nå. Også undersøker vi
om vi klarer å få til den nye mobil-appen.

Det var veldig hyggelig å høre at du ønske å vite mer om hvordan dere
kunne bidra.

Jeg er leder i NUUG, som er foreningen som står bak fornorskningen av
dette britiske fri programvare prosjektet (FixMyStreet). Jeg vet en del
om det tekniske, men ikke på langt nær like bra som de som er på denne
mailinglisten.

Så du hadde noen spørsmål jeg ikke klarte å svare på, ta det videre med
fiksgatami at nuug.no så skal vi se hva vi får til.

-- Hans-Petter