[NUUG fiksgatami] Noe galt med epostutsending i FiksGataMi? [rt.nuug.no #16281]

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Aug 30 09:40:46 CEST 2016

Er det blitt noe galt med FiksGataMi som gjør at den ikke lenger sender
ut epost?  Jeg tittet litt mer på problemet rapportert i RT #16281 om at
epost ikke kommer frem til Gran kommune, og som dere ser kan ikke
postmaster at uio finne spor etter disse epostene.

Jeg la plutselig merke til at det ikke er notert at det er sendt ut
epost for disse meldingene.  Jeg gikk så tilbake og sporet opp siste
melding der det er notert utsending.  Det er ndenne:

    Sendt til Østfold og Halden 5 minutter senere

Neste melding fra samme dag mangler slik melding:

Ble det gjort noen endringer i oppsettet av FiksGataMi den dagen?  I
følge /var/log/apt/history.log.2.gz var dette eneste pakkeendring denne
dagen:

  Start-Date: 2016-06-13  06:40:51
  Upgrade: libxslt1.1:amd64 (1.1.26-14.1, 1.1.26-14.1+deb7u1)
  End-Date: 2016-06-13  06:40:55